یکی نوشته:امشب میخوام تو بالکن بخوابم.

15 تا پشه واسش نوشته اند؛بیگ لایک


خخخخخخخ

چراغ پروفایل یکی از دوستام توی لیست چت یکی دو ماهی میشه که خاموش نشده !!! :\

فک کنم بنده خدا پشت سیستم مُرده هیشکی هم نبوده جمعش کنه :|


انا لله وانا الیه راجعون )))))

یکی از راه های کفری کردن
اینکه به یه د..خ..ت..ر 20 ساله بگی حاج خانوم))
قیافشون اون لحظه خیلی بااااححااالللهههه
)))))))

نصفه شبی دارم درس میخونم مادر اومده تو اتاق میوه داد بهم.خواست بره بیرون گفت زبونتو ببینم!مام زبونمونو در اوردیم یهو گفت سلام رکس:|
بعدم خوشحال و خندان رفت بیرون
نمیدونم خنده و شادی به چه قیمت اخه؟:|

ما تا بیست سالگی از تاریکی میترسیدیم!
بعد برادر زاده ی 7 ساله م توی تاریکی نشسته،بهش میگم:
تو تاریکی چه کار میکنی؟
میگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار میکنم !!

داشتم با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست, عشق , محبت و چهار حرفیه...
اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود , یعنی ب و الف
یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...
... ... ... تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...
اینجا نوشته چهار حرفی، ولی تو که حرف نداری ...

آقا یکی بیاد این فامیل ما رو توجیه کنه ، هنوز دارن میان عید دیدنی ...!!!

اس ام اس جدید ایرانسل:

مشترک گرامی


بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم


۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی


بسه دیگه


تحملشو ندارم!

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ آﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ، ﻭﻗﺘﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﺍﺷﺖ ﻋﺎﻣﭙﻮﻝ ﻣﯿﺰﺩ ﯾﻪ ﻋﻄﺴﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩﻡ :/
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
• .
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ... ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻭ ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺧﯿﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ، ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﻮﺭﻡ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺁﻓﺮﯾﻦ ﺑﺎﺷﻢ )

یارو دو دقیقه پیش زنگ زده خونه به جای اینکه من بگم شما، اون میگه شما؟ منم گفتم ببخشید اشتباه برداشتم!