زندگی من


مورد داشتیم
دختره بدون آرایش رفته واسه گرفتن گواهینامه
سرهنگه ، اشتباهی اعزامش کرده برا سربازی !.!

زندگی من


دختره به خدا میگه :
خدا من هیچی واسه خودم نمیخوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن

زندگی من


یه کنترل داریم تا منو میبینه کار میکنه......از بس که زدمش

زندگی من


هَـــپـی وَلِــنتایــن و دَرد :||||
هَـــپـی وَلِـــنتایــن و کــوفــتـ خـــودِشــون دوس دختَر دارن فِـــک میکُنَــن مــا هَــم از اون خــونِــواده هاشیم

زندگی من


پسر : یه بوس !
دختر : نخیر ، تا قبل از ازدواج نمی تونم اجازه بدم بوسم کنی !
.
.
.
.
.
.
پسر : باشه عزیزم ، هر وقت ازدواج کردی خبرم کن بیام بوست کنم .)

زندگی من


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮔﺶ ﻣﺮﺩﻩ
.
.
.
ﺗﺎ ﭼﻬﻞ ﺭﻭﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﻧﺰﺩﻩ

زندگی من

مورد داشتیم
دختره گفته به بی ام وی و بنز کم تر پا نمیدم
فرداش رو ترک هیوندا 125 مشاهده شده

زندگی من


اومدم یه فیلم دانلود کنم زمانشو زد :8سال و 6ماه و 21 ساعت دیگه دانلود تموم میشه !!! :|
من :|
لپ تاب :|
ایرانسل خطاب به مبین نت :|
مخابرات :|
ایست بازرسی سر اتوبان بابایی :|
پسرم تو 8 سال آینده :|
اون دختره تو والیبال ایران ایتالیا :|
مجری جام جهانی :|

زندگی من


دختره 12 سالشم نیست؛تو پیج دکتره سوال پرسیده: چه جوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم؟؟.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

.
رفتم جواب دادم: با دمپایی ابری خیس محکم بکوبن تو دهنت درست می شی :| :| :|

زندگی من


دقت کردین بیسکویت مادرای قدیم بهتر بود! دیروز یکی خریدم مزه عمه میداد‎!