یه بارم با مخاطب خاصـــــم رفتیم کــــوه لبه پرتگــــاه پاهاش سُر خورد دستاشـــو گرفتم که نره اما یاد این جملـــه افتادم که میگه عشقتـــــو رها کن اگه برگشت که... مال توئه اگه نه از اولــــم مال تو نبوده!
منم دستاشــــو رها کردم برنگشت یعنی منـــــونخواست کیصــــــــافط؟!*!!!

امیدارم روزی دخترا هم بتونن مثه پسرا اینقدر قشنگ زیر ابرو بردارن!

آرزوی قلبی آقایون اینه
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/i...8524916521.jpg

تنها از یک زن ایرانی بر میاد که
.
.
.

مردایی مثل ماهارو تحمل کنه

به جای اینک ه به عقب نگاه کنید و افسوس بخورید،به جلو نگاه کنید و مایوس شوید

دانشمندان اثبات کردند سرعت چشم دخترا تو پیدا کردن یه پسر خوشگل و خوش تیپ جهت تور کردن، به مراتب از سرعت موتور جستجوی گوگل بیشتره !

مردها مهربانند و زنها خودخواه..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن..!!!
چقدر این مردا آقان!

ختره قیافش مثل قوطی کنسرو میمونه که مچالش کرده باشی بعد حالا استاتوس رو حال کن
همه میگویند شهریوری ها مغرورن...بی احساسن....خود رأیند...منتقد هستند..! آری من اینم...خود رأی هستم چون همیشه حق با من است..! مغرور هستم چون بهترینم...! بی احساس نیستم!!! احساساتم را با روش خودم بیان میکنم...! منتقد هستم چون از نظر من همه چیزدز دنیای من باید بهترین باشد...! مثل خودم! من اینم! شهریور یعنی این...!میتوانی با من کنار بیایی! وگر نه من با تو کنار نمی یایم! ...........تو را خط میزنم!
آغا این با شما کنار نمی آد دیگه ولش کنید چه گیری دادین بهش...
اعتماد به سقف بعضی ها خیلی رو اعصابه...

یه بار تو فامیل داشتن ازم تعریف میکردن اومدم مثلا فروتنی کنم
گفتم نه بابا اغراق میفرمایید منم یه خری مثله شمام!!!!

یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده : قدیما که یخچال نبود مردم که حوصلشون سر میرفت چیکار میکردن ؟