زندگی من


آدما کلا دو دسته ن

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

یا پسرن یا کلیپس

زندگی من


دختر: ﭼﺮﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮔﻠﻢ؟ پسر : ﻫﯿﭽﯽ ،ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ دختر ﻋﺸﻘﺸﻮ ﺑﻐﻞ ﻣﯽﮐﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ،ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ . ... پسر : ﭼﺮﺍ ؟ ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ دختر : ﭼﺮﺍ .ﻣﻦ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﻨﻢ ﺟﻠﻮﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯿﺖ ﺷﺪ ... . . . ﺍﮔﺮ ﻫﻤﭽﯿﻦ دختری ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﯾﻦ !!!

زندگی من

پسر پ = پاک س = سنگین ر = راستگو
. . . .
دختر
د= دورو خ= خنگ ت= تنبل ر= ریاکار
این آخرین پستم بود انا لله و انا الیه راجعون

زندگی من

دختره پشت فرمون شاسی بلند یک عینک دودی باحال. با یک سرعتی داشت رانندگی می کرد که بیادوببین محکم کوبونده تو جدول های بلوار از روی جدولهاپرید اونور خیابابون

بلند داد میزنه :اَووو مای گاد چه سرعت گیر بزرگی

زندگی من


یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدانکرده
منو از خواب بیدار کرده میگه:
دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین …!!:|

زندگی من


درسته که خانوما پارک دوبل بلد نیستن ولی
.
.
..
.
..
.
..
.
..
.
.
خداییش رانندگی با پاشنه ۱۵ سانتی کار هر کسی نیست

زندگی من


همیشه دوس داشتم یه دوس دختر چادری داشته باشم ! تا وقتی منو میبینه یهو هوول بشه چادرو بکشه رو سرش بگه خاک به سرم آقامون اومد . . . . . اصن حال معنوی عجیبی داره

زندگی من


تو خونه نشسته بودیم که یهو تلفن زنگ خورد. گوشی رو برداشتم یه نفر پشت گوشی گفت:الو عباس تویی؟ گفتم:نخیر اشتباه گرفتید دوباره زنگ زد گفت :عباس تویی؟ گفتم :نخیر اشتباه گرفتید این وضعیت تا نیم ساعت ادامه داشت تا اعصابم خرد شد گفتم بابا تو گوشی رو بردار بابام با عصبانیت گوشی را بر داشت داد زد بفرمایید؟ !!یارو میگه احمد تویی؟ چرا عباس این طوری میکنه؟

زندگی من

ترکه: افسرده ام دکتر: متاهلی؟ ترکه: بله دکتر: ببین جانم,من خودم وقتایی که اینطوری میشم,میرم پیش زنم خوب میشم ترکه چند روز بعد میاد میگه: دکتر دمت گرم خیلی بهترم ولى خونتون خیلى بدمسیره!

زندگی من


من: بیداری؟
اون: آره عزیزم ولی دارم میخوابم
من: باشه....اشکال نداره به اونیکی دوست دخترم اس میدم
اون:باشه قربونت برم، مرسی که اینقدر با درکی....بخدا خسته ام ببخشید

من :|
درک و فهم :|
شعور :|
احساسات :|
منطق :|
سیبیل معین :|
روح نلسون :|