زندگی من

یه ایمیل واسم اومده نوشته : چطور با کمتر درس خواندن نمرات خوب بگیریم؟! بعد بازش کردم میبینیم زده برای دانلود این کتاب 600 صفحه ای روی لینک زیر کلیک کنید !!! آخه من اگه میخواستم 600 صفحه کتاب بخونم مث آدم میشستم 3 بار جزوه 20 صفحه ایمو میخوندم، تازه اون باز میشد 60 صفحه !! خخخخخخخخخ

زندگی من


یه بارم همسایمون اومد درِ خونهٔ ما گفت قرآن دارید؟
.
.
.
.

گفتیم آره. گفت مجید یا کریم؟؟؟!!!
ما :|
برنامه زلال احکام :|
حضرت آدم :|
برنامه تلاوت*های درخواستی :|
تختهِ گچیِ قرائتی :|

زندگی من


وقتی دیدین یه دختر ریمل نزده بدونین نقشه کشیده یه جا گریه کنه تا کارش راه بیفته...
اینا که من میگم همش درس زندگیه، یاد بگیرید تا شاید رستگار شوید

زندگی من


یه بار نشد بریم تو صف عابر بانک و کند ذهن ترین آدم خاورمیانه جلوی ما نباشه

زندگی من

اینکه هرسال سبزه گره بزنی و شوهر گیرت نیاد ،طبیعت میخاد بگه از دست منم کاری برنمیاد

زندگی من


میدونی فایده این شلوار کوتاه که دخترا پاشون میکنن چیه؟ این آقایون یه ذره سر به زیر میشن.

زندگی من


حالا ایرانسل و پارک آبی پارس رو پیچوندیم …

روحانی ول نمیکنه!!!
الان اس ام اس داده بیا دوست معمولی باشیم .. :|

زندگی من


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﻦ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﺪ
ﻟﯿﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﻋﺸﻘﺶ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺷﺪﻩ
.

.
ﻭﺍﻻ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﭼﺸﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﻟﯿﻠﯽ
ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻗﺒﻞ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ
ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ

زندگی من


شما یادتون نمیـاد ..

یه زمانی بعد از قیژژژ قیژژژ مودم

میرفتیـم یــاهـو .. Asia Global Chat

توی رومای یـاهـو به طرف PM میزدیم میگفتیم ASL Plz !!

مثل الان تکنولوژی انقد پیشرفت نکرده بود

زندگی من

روسری اذیتت می کنه ؟ دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... .
وقتی کـفـتر رو کله ات ریـــــــــــــــــــــــ ـــد می فهمی
حجاب مصونیت است نه محدودیت :)))