زندگی من

ﻧﻈﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻳﺮﺍنی ﻫﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺣﺮﻓﻬﺎی ﻣﻨﻄقی ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زر میزنه... !!

زندگی من


زمان ما دخترا تو سن 15 سالگى تست هوش مىدادن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه تست بارداری ... !

زندگی من


پسره پست گذاشته:
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺁﺳﻤﻮﻧﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ ﻣﯿﮕﺸﺘﻢ,
ﺯﻳﺮﻩ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﭘﯿﺪﺍﺕ ﮐﺮﺩﻡ…!
دوس دخترشم زیرش کامنت گذاشته:
غریبه نیست پسرعموته…!! :|

زندگی من


گشت ارشاد یه دختره رو بدون مانتو گرفته
سوار ون کردن :|
شاهدا میگفتن :
دختره میخواسته یه چیزی بگه، نمی ذاشتن :|
.
.
آخر سر که دید ون راه افتاده،
رو شیشه ون نوشته :
.
.
.
.
من پسرم بابا :|

زندگی من


گروپ چت قزوینیا
.
.
.
.
.
.
.
.
سارا : سلام ..
سارا : کسی نیس ..
سارا : باشه بای .
اشکان : سلام من اومدم
عسگر : وااای ببین کی اومده
بهروز : سلااااامتوووو اشکی جونم
چنگیز : جووووون اشکان سلام سلام
جعفر : سلام نفسم کجا بودی

زندگی من


میدانید چرا خرس های قطبی بی سوادن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخه همیشه برف میاد مدرسه ها تعطیله
نه خدایی میدونستی؟؟؟
من برم سارغ کشفیات بعدی

زندگی من


برای بعضی آدما محبت مثل فیلم خارجی
بدون زیر نویس می مونه،
نمی فهمنش :|