کشف شد!!! کشف شد!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دانشمندان علت روی آوردن شدید دختران به ساپورت و ساق و... را کشف کردند!!!؟
ساپورت و ساق از 15 شروع نهایتا 40 تومن هستش ولی یه جین خوب و مارکدار 200 تا 400 آب میخوره!!! حالا فهمیدین همش دلیل اقتصادی داره !!! آی پدر گرونی بسوزه!!

آخه این زندگی هست که من دارم!!!

رتبه کنکور دختر عموم رو واسش اس ام اس کردن
اومده میگه : نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده !!

آخه این زندگی هست که من دارم!!!

ین ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻦ
اونایی که موهاشون رو رنگ نکردن
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺧﺮﻭﺍﺭ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ و با حجب و حیا هستن
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ میگن مدل ماشینت مهم نیست
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ Miss نمیندازن و گدایی شارژ نمیکنن
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﻼﺱ ﺍﻟﮑﯽ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻥ
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ که هیچوقت یه جای عمومی بلند نمیخندن و همیشه باهات مهربونن
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ که باید ساعت 8 شب خونه باشن
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ که حاضرن باهات بیان یه ساندویچی ساده
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ که با مردای دیگه بگو و بخند نمیکنن

اینا میخان خرت کنن که بری خواستگاریشون

حرفه ای شدن کصافطــــــــــــــــــــ ــــــــــا ))


موند به دلمون یه بار بریم سینما و فقط یه فیلم نیگا کنیم
لامصب هر صندلیو نیگا میکنی یه فیلم جداگانست

یکیم از یکی جذاب تر

آخه این زندگی هست که من دارم!!!

ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﺪﺭ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﭘﺪﺭ ﺯﻥ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻘﺼﺮﯼ!

پیام اخلاقی سریال مادرانه

آخه این زندگی هست که من دارم!!!

لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار می کنم
    بابام اومده تو اتاقم میگه لپ تاپت روشنه؟
    میگم نه، رو زمین داشت گریه می کرد گذاشتمش رو پاهام آروم بگیره! بعد بهش میگم کاری داری باهاش؟
    میگه نه، صدای گریه ش تا تو اتاق من میومداومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن!


تو خیابون لم داده بودیم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی
    یه پسره اومد بهم گفت ماشین خودته یا بابات؟
    نیم نگاهی بهش کردم و گفتم دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.
    درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم!

یه سوالی ذهنمو درگیر کرده
    خه من که سنی ندارم، کی وقت کردم این همه بدبخت شم؟


به نمک روی آلوچه قسم، خانومه اومده می گه:
    ببخشید شما که کامپیوتری هستی، نرم افزار free space داری؟
    هر چی میخوام کپی کنم رو هاردم می گه free space نیاز داری!
    خدا به سر شاهده قلبم گرفت اصلا!

آخه این زندگی هست که من دارم!!!


پسره با سن داداشش رو هم 13 سال نمی شه بعد استاتوس زده
    GalexyS4 یا I-Phone
    کدومش؟
    اگه یکیش رو برام نگیرن شب خونه نمی رم!
    من سن اون بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم حموم که می خواستم برم با خودم می بردم، بعدش تشت رو آب می کردم با کله می رفتم توش و ساعت ها به شادی می زیستم! والا!