آیا کسانیکه با تیغ ریش میزنند ،


با کسانیکه با ریش تیغ میزنند ،


نزد خدا برابرند؟! :|


اینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی!
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب !
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری !
همونایی که وقتی عصبانی میشی و داد میزنی بغلت میکنن و میگن باهم حلش میکنیم!
اینا خیلی دوست داشتنین اره خیلی !
اگه یکی ازینارو دارین به راحتی از دستش ندین....!

"اگه نداری هم منو Add کن" دیگه چاره چیه..... والاااا..


تو شهربازی بودیم بلوتوثمو روشن کردم دیدم یه عالمه شماره اومد
به یکیشون که اسمشو نوشته بود یاشار پیام دادم: منم دوستت دارم عزیزم
طرف زنگ زد جواب ندادم پیام داد: تو کدوم یکیشونی
فهمیدم منو با یکی دیگه اشتباه گرفته
گفتم همونیکه داشتی با چشمات میخوردیش
چندتا سوال پرسید منم از خودش اطلاعات میگرفتم و جوابشو میدادم
مثلا میگفت چندسالته گفتم هنوز یاد نگرفتی سن خانومارو نپرسی. به نظرت چند بهم میخوره گفت 23 گفتم نه 21 سالمه
خلاصه نزدیک یک ساعت پیام میداد منم جوابشو میدادم دیگه اخرشب بود حوصلشو نداشتم گفتم شارژم تموم شد شب بخیر. یدفه دیدم دوتومن شارژ به خطم انتقال داده و نوشته ببخشید اگه کمه عزیزم
شب گذشت فرداش منم سرم شلوغ بود و هزارتا کار داشتم. اینم بدجور پیله کرده بود. هرچی بهش میگم به پیر به پیغمبر من پسرم مگه باور میکنه! حتی باهاش صحبت کردم میگفت نه تو خودش نیستی گوشیرو بده به خودش
گفتم پسر عمو بخدا من خودم داشتم جوابتو میدادم شمارتو از رو بلوتوثت برداشتم
گفت: من کار ندارم اصلا پسر باش. اونیکه دیشب با من حرف میزد هرکی هست من دوسش دارم . . .

حالا بیا درستش کن ...!!!!


هیچ وقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد از کلاس انداخت بیرون. بعدش پشیمون شد گفت آخه بچه*ها شما چرا اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون.
شما مث بچه*ای خودم میمونید. حالا برید اون دوستمون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو. آقا پسره اومد تو، معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی
چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت. چرا آخه. ها. چرا آخه. یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن ، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد...
ما هم مونده بودیم بخندیم یا لخت شیم سینه بزنیم ؛ با یه همچین معلمایی بزرگ شدیم :|


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﻤﺶ ﺳﻮﮔﻨﺪﻩ، ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ
So
!! :| Gand
ﺍﺻﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮِ ﻣﻦ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﮕﻔﺘﯽ ﻫﻢ ﻣﺎ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ
ﻣﯿﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ
ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺑﺎﺑﺎ :|
ﺣﺎﻻ ﺍﺳﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺗﯿﮑﻪ ﭘﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺠﻬﻨﻢ،
ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺑﻪ
ﻣﻌﻨﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﺳﻤﺖ ﻓﮏ ﮐﻦ :|

به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه

میگه چرم مشهد عموم از آلمان برام آورده!


شازده کوچولو از سیارشون زنگ زد به روباه و گفت : چرا آدمها اینقدر از یکدیگر بت می سازند؟ صدا آمد :از بی ادبان!
فهمید اشتباهی شماره لقمان رو گرفته، قطع کرد…!



پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی :|

لازم است گاهی تلفن را برداری ، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری
گوشی را که برداشت ، فحش بدهی ، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید ...

ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
ﺳﻼﻡ
- ﺳﻼﻡ
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺑﯿﻦ ؟
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﺩﯾﮕﻪ ﭼﻄﻮﺭﯾﻦ ؟
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﻓﺪﺍﺗﻮﻥ ﺑﺸﻢ
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﺳﻼﻡ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻦ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺷﻤﺎ
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ
- ﻓﺪﺍﯼ ﺷﻤﺎ
- ﻗﺮﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﻡ
- ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ........
|:

ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﻭﺗﻦ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ :
ﺳﻼﻡ ﭼﺎﮐﺮﻡ
- ﺳﻼﻡ ﻣﺨﻠﺼﻢ