زندگی من


وقتی یکی بهت میگه نگران نباش خدا بزرگه
ینی هیچ راهی به ذهنش نرسیده تو دلش داره بهت میگه.
دهنت سرویسه بدبخت

زندگی من

اینقد که سرمون تو موبایل و لپ تاپه اگه تو قرآن بود الان دو دانگ
بهشت مالمون بود

زندگی من

ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ . _ .

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ *_*

زندگی من

مورد داشتیم پشت کامیون نوشته بود :
رفیق بی کلیپس ، مادر

زندگی من

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﻑ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﺳﺮﯾﻌﺘﺮﮐﺎﺭ ﮐﻨﻪ ﮔﺎﺯ ﻣﯿﺪﺍده

زندگی من

یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن
خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی
شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه!والا !

زندگی من

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ Bmw ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻮﻕ ﺯﺩ ﺳﺮﺵ ﻭ
ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ، ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ

زندگی من


ﺁﻗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻨﻮ؛ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻗﺮﻣﺰ ﭘﻮﺷﯿﺪﻧﻮ؛ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ

ﭘﺴﺮﺍ ﮔﺬﺷﺘﻪ؛ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﺳﻂ ﺩﻋﻮﺍ ﺩﺍﺷﺖ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﺰﺩ..

زندگی من


خدا مرد را آفرید،گفت:چه زیباست
درخت را آفرید،گفت:چه زیباست
کلاغ را آفرید،گفت:چه زیباست
زن را آفرید،گفت:عیب نداره آرایش میکنه

زندگی من


برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم....
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم....
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم....
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ....
.
.
.
.
.
اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم