زندگی من


رفتم پای یخچال تو طبقه دوم یه سوسکه لم داده بود ،
شورتشو کشید پایین یه فاک نشون داد و گفت :
گشتم نبود نگرد نیس

زندگی من

امروز رفتــــم آزمایش خون بدم
یه خانوم زیبا رو با یک روپوش سفیــــد جذاب اومد ازم خون بگیره
اول یکم رو رگم رو مالید :"> بعد تق تق زد روش و ....

بهش گفتم : خانوم دکتـــــر ، آزمایش اردار رو هم اینطوری میگیــــرید ؟

فقط نمیدونم چرا عصبانی شد

زندگی من

یکی از سوالاتی که فکرم را مشغول کرده اینه که عربها که به پارسی میگن فارسی به پاکستان دقیقا میگن چی؟

زندگی من


یارو به "ک" میگفته "ق" میره دکتر میگه: شقمم درد میکنه!
دکتره میگه شقمت کجاست؟
میگه جلوی قمرم!
میگه قمرت کجاست؟
میگه بالای قونم!
میگه قونت کجاست؟
میگه پشت قیرم!
میگه قیرت کجاست؟
میگه تو قس ننت مرتیقه قسقش!

زندگی من


دختره توپروفایلش زده بود:
" اگه مردی هستی که دستت روم بلند نمیشه وترکمم نمیکنی بهم پی ام بده "
گُفدم بذا ی کم اذیتش کنم براش زدم من دست و پا ندارم پس نه میتونم بزنمت نه ترکت کنم
دختره جواب داد: مردونگیت چی؟اون سالمه؟
جواب دادم:
اختیار دارین ،پس فک میکنی باچی دارم تایپ میکنم ؟

زندگی من

رفتم بنگاه املاک خونه ببینم
!
زنه زنگ زده...یارو بنگاهیه میگه:
خانم از پشت تلفن نمیشه دست به معامله زد که...
شما بیا قشنگ بشین سر معامله بالا پایین میکنیم
دو طرفو راضی میکنیم دیگه...
هیچ چی از خیر خونه گذشتم برگشتم دیگه...

زندگی من


رفتم بنگاه املاک خونه ببینم
!
زنه زنگ زده...یارو بنگاهیه میگه:
خانم از پشت تلفن نمیشه دست به معامله زد که...
شما بیا قشنگ بشین سر معامله بالا پایین میکنیم
دو طرفو راضی میکنیم دیگه...
هیچ چی از خیر خونه گذشتم برگشتم دیگه...

زندگی من


" % " چیست؟وضعیت سینه های یک خانم هنگام بستن کمربند حین رانندگی.

زندگی من

زن و شوهری با ۹ تا بچه در ایستگاه اتوبوس منتظر ایستاده بودند که پیرمرد نابینایی هم به آنها ملحق شد ، اتوبوس که آمد پر بود و فقط زن و ۹ تا بچه تونستند سوار بشوند.، به همین خاطر شوهر و پیرمرد نابینا تصمیم گرفتند پیاده راه بیافتند ،، بعد از مدتی شوهره از تق تق چوب مرد نابینا عصبانی شد گفت چرا یه تیکه لاستیک سر چوبت نمیکنی. تق تق اش منو دیوونه کرد ..!! پیرمرد نابینا جواب داد : اگه تو هم لاستیک سر چوبت می ذاشتی الان ما سوار اتوبوس بودیم پس خفه شو لطفا

زندگی من


شاید همه بخواهند خانه* شان پنجره* ای رو به دریا.... جنگل یا کوه داشته باشد اما....
من به پنجره*ای رو به دبیرستان دخترانه هم راضی*ام!!!
واالاهمچین آدم کم توقعی ام من