زندگی من


کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه ...بعد یهو ولش کنین!
اینترنت با فشار میاد تو مودمتون حالشو می برید
تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه، بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه!!!!!!!!!
بعد یه احمقی هم این کامنتو زیرش نوشته:
اینترنت من خیلی سرعتش کمه من 15 دقیقست کابلو خم کردم ولی اینترنتم هنوز جم نشده، حالا چیکارش کنم؟
... من{#}
کابل مودم {#}
اینترنت {#}
سرعت {#}
ملت {#}
کسی که کامنتو گذاشته {#}

زندگی من


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ :ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﯾﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ
ﻭﺍﺳﻢ؛ ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺩﺭﺱ ﺑﺨﻮﻧﻢ ، ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺎ ﺷﺪﻥ ﺭﻓﺘﻦ! ﻫﺮ ﭼﯽ
ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﮔﻮﺵ
ﻧﺪﺍﺩﻥ

زندگی من


سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استادگفت :

"استاد اگه میشه یه کمکی بکنید"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد استاد دست کرد تو جیبش، یه 200 تومانی در آورد، گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت !

زندگی من


کلیپسای عزیز توجه کنین..
حداقل ردیف جلو میشینین دیگه حرفای استاد رو با سر تایید نکنین!!!
هیپنوتیزم شدیم خو ...

زندگی من


کلیپسای عزیز توجه کنین..
حداقل ردیف جلو میشینین دیگه حرفای استاد رو با سر تایید نکنین!!!
هیپنوتیزم شدیم خو ...

زندگی من


یکی از تفریحات ناسالمی که دارم اینه که هر وقت میریم شهربازی چندتا پیچ و مهره با خودم میبرم
هر وسیله ای که سوار میشیم به بغل دستیم ک اصولا آدم ترسوویه میگم :یا خدا این دیگه از کجا باز شد؟

زندگی من


دلنوشته دختران مجرد :
از کلاس اول خواندیم آن مرد آمد ! آن مرد با اسب آمد !
ما که ترشیدیم ، مرتیکه با خر هم نیامد و باز هم بابا نان داد)))))

زندگی من


همتون تنهایین … همراه اول دروغ میگه !

“ایـرانسـل

زندگی من

طرف ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻥ ﻫﻤﻪ
ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ
ﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ
یعنی اعتماد به نفسه تورو خر داشت الان سلطان جنگل بود :|

زندگی من


ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ.
ﺑﻪ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ :ﻣﻦ ﺟﺴﺪﻭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﻫﻤﻮﻧﺠﺎ ﭘﻮﻟﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ.
ﻫﯿﭽﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:" ﻗﺮﺍﺭﻣﻮﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ، ﺩﻓﻨﺶ ﮐﻦ.
ﻓﻘﻂ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﺭ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﺎ مطمئن ﺑﺸﻢ ﮐﺸﺘﯿﺶ" :|
ﺗﺮﺳﯿﺪﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ ...............