زندگی من

رفتم میوه فروشی میوه بخرم...
گفتم:خیار قلمی واسه جلوی مهمون دارین!!؟؟
فروشنده گفت:سالادی دارم؛ میتونی عقب مهمون بزاری…!!!
.
.
.
.
.
.
منم ازش خریدم
خلاصه تشریف بیارین خوشحال میشیم

زندگی من

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻓﻴﺰﻳﻚ ﺑﻪ ﺷﺎﮔﺮﺩﺵ ﮔﻔﺖ ﺑﻴﺎ ﭘﺎﻱ ﺗﺨﺘﻪ
ﺁﻣﺪ : ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﺗﻮﻱ ﻗﻄﺎﺭﻱ ﻭ ﻗﻄﺎﺭ ﺑﺎﺳﺮﻋﺖ 80 ﻛﻴﻠﻮ ﻣﺘﺮﺩﺭﺣﺎﻝ
ﺣﺮﻛﺘﻪ
ﺩﺍﺧﻞ ﻛﻮﭘﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺮﻣﻪ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻲ؟
ﺷﺎﮔﺮﺩ ﮔﻔﺖ : ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﺎﺯﻣﻴﻜﻨﻢ
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ
ﺧﻮﺏ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﺑﺎﺯﻛﺮﺩﻥ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﺮﺍﻡ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻦ ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺯ ﺳﺮﻋﺖ
ﻗﻄﺎﺭ ﻛﻢ ﻣﻴﺸﻪ
ﻧﺴﺒﺖ ﻓﺸﺎﺭﻫﻮﺍﻱ ﺩﺍﺧﻞ ﻛﻮﭘﻪ ﺑﺎ ﻫﻮﺍﻱ ﺧﺎﺭﺝ ﻗﻄﺎﺭ ﺭﺍ ﻫﻢ
ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﻓﺮﺩﺍﻣﻴﺎﺭﻱ
ﺷﺎﮔﺮﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻋﺠﺐ ﻏﻠﻄﻲ ﻛﺮﺩﻳﻢ :||
ﻧﻔﺮﺑﻌﺪﻱ ﺭﺍ ﺻﺪﺍﻛﺮﺩ
ﺍﻳﻦ ﺷﺎﮔﺮﺩﻛﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻣﺪ
ﺍﺳﺘﺎﺩﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﺗﻮﻱ ﻗﻄﺎﺭﻱ ﻫﺴﺘﻲ ﺑﺎﺳﺮﻋﺖ 75 ﻛﻴﻠﻮ ﻣﺘﺮ ﺩﺭﺳﺎﻋﺖ ﺣﺮﻛﺖ
ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﻛﻮﭘﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺮﻣﻪ ﺗﻮ ﭼﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻲ ؟
... ... ﺷﺎﮔﺮﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﭘﻠﻴﻮﺭﻣﻮ ﺩﺭﻣﻴﺎﺭﻡ !
ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﺩﻣﺎﻱ ﺩﺍﺧﻞ ﻛﻮﭘﻪ 50 ﺩﺭﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﻲ ﮔﺮﺍﺩﻩ
ﮔﻔﺖ : ﻫﻤﻪ ﻟﺒﺎﺳﺎﻣﻮ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻡ :|
ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﺩﺍﺧﻞ ﻛﻮﭘﻪ ﺩﻭ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺁﺩﻡ ﻧﺎﺟﻮﺭ ﻫﺴﺖ .
ﮔﻔﺖ : به ﺩﻩ ﺗﺎ ﺁﺩﻡ هم *** بدم :|
من اون پنجره ى لعنتی رو باز نمیکنم لاشی

زندگی من

بچه لره تو بغل باباش می شاشه....لره هم بچه رو میذاره زمین، میرینه روش...!!! ������
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لُرن... با کسی شوخی ندارن که...!!

زندگی من

رفتم دکتر واسم شیاف نوشته، میگم نمیخوام
.
.
.
.
.
.
.
.












میگه بذار خوشت میاد!!

زندگی من

یکی از فرندای دخترم عکس با تاپ خیلی تنگ و شلوارک کوتاه گذاشته، یه پسره کامنت داده "شمت بسیخعاتلتر زیبتیی"
احتمالاً یارو علاوه بر دست راست ،دست چپشم درگیر بوده با دماغ تایپ کرده

زندگی من

-مادِر قَوه جا دَعوا دَکِتِمه !
+ روزمرگی های یک مازندرانی اصیل

زندگی من

آشغالیه میاد دم خونه ب دختره میگه آشغال دارین؟دختره داد میزنه : مامان مامان آشغال داریم؟
مامانش میگه آره داریم
دختره هم میگه آره داریم دستت درد نکنه ، نیازی نیست نمیخوایم!!
خوشبختانه آشغالیه رو موقع خوردن دینامیت دستگیر کردن...

زندگی من

دیروز از یه افغانیه پرسیدم ببخشین ساعت چنده؟

گفت:یَک رُبع گوریز کَردَه از پنچ.
لامصب زبون نیست که تا دو ساعت بعد داشتم فکر میکردم که بفهمم ساعت چنده!

زندگی من

تو هواپیما رفتم دستشویی، وقتی برگشتم دیدم دختره که بغل دستم نشسته بود اومده نشسته سر جای من ! :|
بهش گفتم: چرا جای من نشستی ؟
.
.
.
.
.گفت فکر کردم پیاده شدی!!! :|
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه ! چند روزه که دارم شامپو با نون می خورم بلکه بمیرم!! :|

زندگی من

توصیه هایی برای عید :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امسال با ورود,هر مهمان به خونه بااستفاده از کلمات
چقدر چاق شدی
هیکلت به هم ریخته
حیف اون هیکلت
چیکار کردی با خودت
واز قبیل اینا....صرفه جویی کنید

ستادحفاظت از آجیل وشیرینی عید.....