زندگی من


یادش بخیر با رفیقا پارسال داشتیم میرفتیم شمال بین راه یه سر رفتیم جمکران,
یه ویلچر یه گوشه افتاده بود کرممون گرفت بشینیم رو ویلچر,همینطور که مسخره بازی در میاوردیم رفتیم سمت مسجد,چشمتون روز بد نبینه بعد از 5 دقیقه ) رازو نیاز
( من حواسم نبود کجام از روی ویلچر بلند شدم برم پیش بقیه!که دیدم ملت یجوری نگام میکنن یه نگاه به خودم انداختم یه نگاه به ویلچر!تازه فهمیدم چه غلطی کردم
نامردا امون ندادن در برم فقط التماس میکردم با شلوارم کاری نداشته باشن,)
فکر کرده بودن شفا گرفتم( پیرهنمو تکه تکه کردن,آخرش طوری شد که با ویلچر تا هتل رفتیم

زندگی من


اگه p حامله بشه ؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میشه b !! به همین راحتی !
سرشار از استعدادم نههههههههه

زندگی من


یادش بخیر بچه بودم ی نارنگی گذاشتم توی کیفم ببرم مدرسه بخورم ، زنگ تفریح کیفمو باز کردم دیدم نارنگیه له شده جذب شده تو کتاب فارسیم.
تا آخر سال هروقت هوس نارنگی میکردم یکی از برگه های کتابمو میخوردم

زندگی من

مردی داشت در خیابان حرکت می کرد که ناگهان صدایی از پشت گفت: اگر یک قدم دیگه جلو بروی کشته می شوی.
مرد ایستاد و در همان لحظه آجری از بالا افتاد جلوی پایش. مرد نفس راحتی کشید و با تعجب دوروبرش را نگاه کرد اما کسی را ندید.
به راهش ادامه داد. ... به محض اینکه می خواست از خیابان رد بشود باز همان صدا گفت : بایست مرد ایستاد و در همان لحظه ماشینی با سرعتی عجیب از کنارش رد شد. بازهم نجات پیدا کرده بود.
مرد پرسید تو کی هستی و صدا جواب داد : من فرشته نگهبان تو هستم .
مرد فکری کرد و گفت : -دیوث اون موقعی که من داشتم ازدواج می کردم کدام گوری بودی ؟؟؟

زندگی من

دختره تا دیروز که خونه باباش بود از آفتابه آب میخورد, الان که ازدواج کرده میگه آب معدنی دماوند استاندارد نیست

زندگی من

دختره 13 سالشه استاتوس زده " بیقرارم... مانده ام در لحظه ی دیدار، با

جهنمِ لبانت
شعله ور شم و یا در بهشتِ آغوشت آرام بگیرم !! " :|
اعتراف میکنم من هم سن این بودم مونده بودم در لحظه ی توالت رفتن روبه
چاه

توالت بشینم یا پشت به چاه !!
و روم نمیشد از کسی بپرسم حتی!!

زندگی من


اﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ 1 ﺩﻓﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ
ﭼﯽ؟
ﻣﻦ : ﻫﯿﭽﯽ
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ؟
ﻣﻦ : ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ؟
ﻣﻦ : ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻫﯿﭽﯽ
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ؟
ﻣﻦ : ﺍﻗﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻭﺍﯾﺴﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﺷﻢ
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ : ﺑﺸﯿﻦ ﺳﺮ ﺟﺎﺕ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﻋﻄﺴﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ !!!

زندگی من

کاش امتحان هم هر 4 سال یه بار بود
.
.
.
.
.
.
.
هر بار هم توو یه کشور بود ((:

زندگی من


هترین راه جذب جوانان به مساجد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نصب اینترنت وای فای با سرعت بالا در مساجد است

زندگی من

به دوست دختر قبلیم اس ام اس دادم :
خیالت را میفرستی در میان رویاهایم که چه شود...
جواب داد:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....
.
.
.
تا ***تو بسوزونم :|||||
کلی احساس بود لامصب :|