مدونا 55 سالشه دوس پسرش 22 سالشه !
جنیفر لوپز 42 سالشه دوس پسرش 26 !
ماریا کری 44 سالشه همسرش 32!
هنوز مجردی ؟
نگران نباش ریلکس !
دوس پسرت هنوز به دنیا نیمده !!!!!


سر کلاس تنظیم خانواده بودیم
استاد گفت: کسی اینجا متأهله؟
.
.
.
یکی از بچه ها گفت: من !
همه یه جوری برگشتن نیگاش کردن در حدی که بیچاره برگشت گفت:
خب باشه! طلاقش میدم


سرعت اینترنت خیلی رفته بالا
از مسئولین خواهش میکنم کنترل کنن
ما عادت نداریم , یه وخت میخوریم تو در و دیوار !!


نیمه ی گمشده ی من
من که هرچی گشتم پیدات نکردم
خـُب عزیزم منو تــو کــه بــاهــم ایــن حـرفـا را نـداریـم
پــس پاشو یــه ذره هـــم تـو بگـرد بـلکه تـو منو پـیدا کنی

میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی ، مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره...
ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت ! :|

فهمیدن علت اینکه یه دختر چرا قهر کرده از آشتی کردن باهاش سخت تره !! :|


دوستم رفته به CD فروشه گفته من میخوام زبان انگلیسی یاد بگیرم ، یه سی دی کارتون زبان اصلی بده ،

یارو هم سریِ کاملِ کارتونِ Shaun the sheep (بره ی ناقلا) رو بش داده

الان خیلی قشنگ با لهجه ی انگلیسی بع بع می کنه!


دختره pm ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﻮﮐﻢ ﮐﺮﺩ !
ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ


یه یارو زنگ زد خونمون گوشی رو برداشتم یه دفعه داد زد: گوشی رو بده دست دخدرم !!!
منم هول شدم گفتم: الان نیستش .... :|

گفت : کجاست ؟
گفتم : والا من نمیدونم دخدره شماست...
گفت: دخدره منه؟ پس پیشه توئهِ نـَـــــــره خره جاکش هر روز چی کار می کنه ؟
گفتم: عاغا اشتباه گرفتی ...
گفت: ببین پسر جون من دخدرمو می شناسم اون با همه می خابه ولی زود ازشون زده می شه , برو دنبال زندگیت....
تا اومدم بگم : جونه مادرت شماره دخدرتو بهم بده قطع کرد  !!! :|