زندگی من


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﻌﺪ 2 ﻣﺎﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ
.
.
.
.
.
.
..
.
ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻩ :
ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ........ ﻣﮕﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﺮﺗﻪ، ﺩﻫﻦ ﻣﺎ
ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﯾﻢ

زندگی من

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

زندگی من


ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍﺱ!!ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!

زندگی من

ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﺳﻂ ﻻﮎ ﺯﺩﻥ ﺩﺳﺘﺎﺵ
ﺟﻮﺍﺏ اس ام اس ﺭﻭ بده ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖﮐﻪ...
.
.
.
.
.
ﺯﻥ ﺯﻧــــــــــﺪﮔﯿـــــــ� �� �ــــﻪ :)))))))))))))

زندگی من


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺮ ﻗﺒﺮ مادر ﺑﺰﺭﮔﻢ دختره ﺍﻭﻣﺪه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺭﻭ ﻗﺒﺮ ﺑﻐﻠﻲ ﻧﺸﺴﺖ ﺑﻌﺪ

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﻓﻮﺕ ﻛﺮﺩﻥ!؟

ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﻳﺎﺿﻲ ﺩﺍﺭﻩ

ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ والاااااا

زندگی من


برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن !.
.

.
.
.
.
.

من بچه بودم یادمه 3 ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن آخرشم با همون منو میزدن

زندگی من


اگه یه دختر قد بلند ، چشم ابرو مشکی با پوست برنزه دیدین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مال ِ منه ! زود بندازینش صندوق پست !!!

مال ِ مردم خوردن نداره :|

زندگی من

قانون پایستگی عشق تو ایران:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عشق در بین دختران ایرانی از بین نمیرود بلکه از ماشینی به ماشین دیگر منتقل می شود ... :|

زندگی من

ختره تا دیروز که خونه باباش بود از شیلنگ حیاط آب میخورد ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان که ازدواج کرده میگه آب معدنی دماوند استاندارد نیست...

والا |:

زندگی من


دو دسته از آدما خیلی بیشعورن:
اونایی که واسه خودشیرینی جلو بقیه دوستشون رو ضایع میکنن
اونایی که واسه خاطر جنس مخالف زیرآب رفقاشون رو میزنن
:|