زندگی من

اﮔﻪ ﻧﯿﻮﺗﻮﻥ ﻋﺮﺏ ﺑﻮﺩ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ﺳﯿﺐ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻭ ﻣﯿﮕﻔﺖ: << ﻫﺬﺍ ﻣﻦ ﻓﻀﻞ ﺭﺑﯽ>> !!!!
دیگه ماهم سر امتحان فیزیک سرویس نمیشدیم

زندگی من


ینــــــــــی نصف شبی که همه خوابن

دکمه*های کیبورد و که فشار میدی

ازش صدای پای اسبای درشکه

رو سنگفرش خیابونای مه گرفته لندن میاد !

لامصب همه رو بیدار میکنه :|

زندگی من


تفاوت دخترها و پسر ها در نظر پرسیدن برای خرید عید:
دخترا:
مامان این لباسم قشنگه:
-آره خیلی قشنگه
-دروغ نگو مامان قشنگ نیست
آجی جونم این لباسم قشنگه؟
-آره عزیزم خیلی خوشکله.
-تورو خدا؟؟؟ دروغ میگید. نه قشنگ نیست.

پسرا:
داداش این تیپم قشنگه؟
-نه داداش این تیپ بهت نمیاد عوضش کن.
-گوه نخور باو به این خوبی همینو میپوشم

زندگی من


آقایون داداشا ،شماره حساب مینویسم.یکصد هزار تومان هر کدوم تا شنبه به حسابم نریزه پلاکارد تبریک حج عمره میارم جلوی خونه مبارک نصب میکنم.

زندگی من

عزیزان روزتون مبارک
حتما" که نباید زن باشید ،

زن ذلیل هم که باشید قبوله !!!
والااا

زندگی من


ﺯﻥ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ: ﺩﯾﺸﺐ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺮﺍﻡ ﯾﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮ
ﺍﻟﻤﺎﺱ ﺧﺮﯾﺪﯼ .ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺕ ﺗﻌﺒﯿﺮﺵ ﭼﯿﻪ؟
ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ .
ﺯﻥ ﺷﺐ ﺗﻮﻟﺪﺵ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺫﻭﻕ ﻭ ﺷﻮﻕ ﮐﺎﺩﻭﺷﻮ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ
ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ ﺗﻮﺵ ﯾﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﺧﻮﺍﺑﻪ

زندگی من


آقاپسری که
لنزگذاشتی،
دماغتوعمل کردی،
ابروبرداشتی..

جیگرتو بخورم خوشملم
روز توهم پیشاپیش مبارک...!!
ﺯﻧﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ 3 ﭼﯿﺰ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻥ :
-1 ﻣﺤﺒﺖ
-2 ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ
-3 ﭘﻮﻝ, ﻣﺎﺷﯿﻦ, ﺧﻮﻧﻪ, ﻭﯾﻼﯼ ﺷﻤﺎﻝ, ﺳﺎﻟﻦ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ, ﮐﯿﻒ ﻭ ﮐﻔﺶ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ ﻭ ﺟﻮﺍﻫﺮﺍﺕ ﻣﺎﺭﮐﺪﺍﺭ, ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻫﺘﻠﯽ, ﺷﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎﯼ
ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ, ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﻬﺎﯼ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﮐﺸﺘﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﺮﻭﺯ !!!

ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﯾﻦ 3ﺗﺎ ﭼﯿﺰ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭ ﺳﺨﺘﯿﻪ؟؟؟؟
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ !!!
ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺑﯽ ﻋﺎﻃﻔﻪ ﺷﺪﻥ

زندگی من


پیام نتانیاهو به اوباما:
اوکی بای...

زندگی من


از این حال بد در بیام
از خجالت خیلیا در میام

زندگی من


با دختره چت میکردم
اسم پروفایلش Saghar بود...
گفتم بچه کجایی سگ هار؟!هر چی از دهنش در اومد بارم کرد...
نگو اسمش ساغر بودخخخح