زندگی من


دو گروه دختر هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه شرعیه!
1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!
2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن !
والااا :))


زندگی من

دختره اسمشو نوشته (یش یش یش) میگم یعنی چی
میگه احمق یعنی ستایش (۳ تا یش)
خدایا منو بکش

زندگی من

ﺩﯾﺎﻟﻮﮔﯽ ﻛﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﺷﺎﻫﺪﺵ ﺑﻮﺩﻡ
( ﺑﯿﻦ ۲ ﺩﺧﺘﺮ ) :
+ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﮔﻠﻢ
- ﺍَﻩ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﻧﻤﯿﻜﻨﻢ !!
+ ﻧﻜﻨﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺶ؟ !!
.
.
ﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ

ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ

ﯾﺎﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﺧﻂ

ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ

ﺁﻣﭙﺮ ﺑﻨﺰﯾﻦ

ﺣﻤﯿﺪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﻧﮋﺍﺩ،ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺭﻡ

زندگی من


الان دیگه دخترا یه جـوری رژ می زنن که دیگه نمیشه بهش گفت رژلب...!!!
باس بهش گفت:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رژلب و حــومه :|

زندگی من


مورد داشتیم دختره تو امتحان رانندگی
میخواسته دنده عقب بره
به جای اینکه دستشو بندازه
پشت صندلی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انداخته گردنِ افسر
گواهینامه پایه یک اومده در خونشون تا ٥ سال هم جریمه نمیشه...والا...میگه از محبت خارها گل میشود

زندگی من

خانمه پشت فرمون بود،،
چراغ قرمز شد نرفت،
زرد شد نرفت
سبز شد نرفت
افسره رفت پهلوش گفت،
خانم شرمنده
ما همین ۳ رنگ بیشتر نداریم پسندتون نشد؟

زندگی من


می دونید چرا ما رو تو استخر زنونه را نمیدن ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خو اونجا آرایش ندارن می خوان ما زهر ترک نشیم

زندگی من


ﭼﻨﺪﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺧﺘﺮ همسایه ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺮﻍ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﺮﺩﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﻏﻪ ﭼﺮﺑﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺮﻏﺎﯼ ﻣﺎﺩﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻦ !!!!!
ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﺮﻍ ﻧﺮ هم ﺩﺍﺭﯾﻢ !؟
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺩﯾﻬﺎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺎ ﻧﮕﯿﺮ

آنتی عشق


دختره مشروب میخوره....
سیگار میکشه....
علف میزنه.....
لاتی حرف میزنه....
بعد میگه چرا شوهر گیرم نمیاد..!!!!!
.
.
.
.
.
دیوث تو خودت شوهری

زندگی من


وقتی روغن پالم صنعتی رو قاطی محصولات لبنی به خوردمون میدن بهتره روش جای «تهیه شده از شیر گاو»، بنویسن «تهیه شده به دست گاو» تکلیفمون روشن باشه