زندگی من

یکی از معجزات دخترا اینه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه جور مخ پسره رو میزنن
که پسره فک میکنه خودش مخ زده : ))

زندگی من

مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده :|

زندگی من

در خانواده ما هرجا سخن از انحراف است.....
.
.
نام زیبا ی من می درخشد...

زندگی من


چند روز پیش تو تاکسی صندلی عقب نشسته بودم،
یه خانومه با پسر 5-4 ساله ش جلو نشسته بود.
یهو پسره رو کرد به مامانش گفت :
... مــامــان ... یادته اونروز خونه ی دایی اینا گوزیــدی؟!
مامانه بیچاره یه دفعه سرخ شد ،گفت :
...مرســـی آقا! ما همین جا پیاده میشیم!
راننده بدبخت هنوز کامل وانستاده بود،زنه درِ ماشینو با عجله باز کرد،
یه موتوری هم اومد زد درِ ماشینو سرویس کرد!
رانندهه پیاده شد دودستی زد تو سرش گفت:
خانــــــــــــ ـوم! گوزیدی که گوزیدی!
منم میگــوزم! این آقام میگــوزه !
زدی ریـــــــــدی تو درِ ماشین
\ :

زندگی من


از حموم اومدم بیرون..

اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتتم ..

واسه مادربزرگم تعریف کردم یه دقیقه فکر کرد بعد گف
: برقم برقای قدیم .. میگرفت درجا طرفو خشک میکرد !!!

یعنی محبت میچکه ازشون

زندگی من

زن داییم داشت واسه بچه اش لالائی میخوند، بعده یه ربع بچش گفت

:
خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!
من : /
بازم من : /

هنوزم من : /

زندگی من


بد شانس ترین نسل تاریخ ایران ! ! ؟ ما هستیم چون :
.
.
.
.
.
تو نوزادیمون شیر خشک نایاب شده بود...
دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن … نظام قدیم, نظام جدید, نظام خیلی جدید…
رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن … فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کارپیدا نشد …
عاشق شدیم گشت ارشاد رو سرمون خراب شد…
ماشین خریدیم بنزین سهمیه بندی شد … روزگارمون سیاه شد …
بارالها ! دیگه حالی واسمون نمونده که به راه راست هدایت شیم، خودت راه راست را به سوی ما هدایت کن! :|

زندگی من

بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن

فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،

ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار ! :|

زندگی من

رفتم مغازه دوستم ،دیدم یه دختر شاکی اومد تو،لپ تابشو کوبید رومیز،به دوستم گفت که لپ تابتون خرابه من اینو نمیخوام
دوستم :چرا؟
.
.
.
دختره:من نمیتونم اطلاعات لب تاب قدیمیم وروی این بریزم!
دوستم :خانم امکان نداره ،میشه لطفا این کارو جلوی من انجام بدین؟
دختره لپ تابشو روشن کرد ،یه موس هم از کیفش درآورد
روی فایل مورد نظرش باموس راست کلیک کردو cut روانتخاب کرد
موس رو از اون لب تاب جدا کرد.
بعدش با دقت موس وبرداشت وبه لب تاب جدیده وصل کرد.دوباره راست کلیک کرد واز اونجا paste رو زد!!
دوستم که از خنده سکته کرد....منم ازبازماندگان حادثه ام:|